Tot vorbeam ieri de creativitate….am decis ca ar fi placut sa imi petrec timpul printre “creativi”…spus si facut…
20.00….Music Club…un “event” IQads…prezentat de Orange
AdBreak isi propune, sa aduca in fata pasionatilor de publicitate cele mai creative reclame internationale si pe cei mai importanti oameni ai industriei romanesti de advertising….
Au fost invitati primii castigatorii romani ai Cannes Lions…Corina Bernschutz - Director de Inovatie…Starcom si Felix Tataru - General Manager GMP…La pachet a venit si un reprezentant al Biroului Cannes Romania….
Starcom a primit distinctia Silver Lion la categoria A13 - Charities, Public Health & Safety, Public Awareness Messages...pentru campania Avon..."1 in 8 women"... iar GMP..."Note"... campanie Mandra…a castigat la categoria Press, A01 – Savoury Foods un Bronze Lion…
Ambele spoturi au fost ok…dar nimic socant…nimic iesit din comun…
Corina B. a fost singura care a reusit sa pastreze legatura cu realitatea…”La Cannes…ai 30 de secunde de glorie…numai castigatorul Aurului urca pe scena si are dreptul la o poza….In cazul in care stai mai mult de 1 minut esti usuit…”
Modelatorul (desi nu poate fi numit asa)….a avut o prestatie jalnica….plictisind atat audienta cat si invitatii….Nu stia despre ce vorbea….dar mai grav nu stia sa vorbeasca…Ne-am inveselit cu o selectie de spoturi si cu un Stand UP Comedy de pe ale noastre plaiuri (unul destul de reusit…I may say)…
Dupa ce am terminat cu "creativii"....o masa "sanatoasa" la KFC....o plimbare prin Micul Paris...
Din spoturile vizionate aseara...mie sincer mi-a placut....this one!
Thursday, July 5, 2007
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment